Back in town

Kom tillbaka från Växjö igår. Senare än vad vi trodde, haha. Vi skulle ta bussen som "gick" 19:45, men tror du inte att de har skrivit fel på internet? Så när vi glatt kommer till stationen vid 19:30 så kollar vi tiden igen och då hade bussen gått vid 19:25! Störigt? Ohyes. Men det är sånt man får räkna med när det är jag som kollat tiderna. Så vi var hemma i ljungby runt klockan 22:00. Men ändå. Vi hade sjukt roligt, det var jätte kul att shoppa, men det var ingenting jämnfört med Donken. Fifan vad kul vi hade där! Och vid stationen som vi fick sitta och vänta på i en timme. Och bussen hem som inte var expressen, så den tog en timme och tio minuter. Jag har inte skrattat så här mycket på länge. Tack, Emma och Elin för världens bästa dag!

Hursom, det blev en hel del inhandlat, men jag har ingen bild på det ännu, det lägger jag upp senare idag.
Men jag köpte iallafall på ett ungefär: Nagellack, jeansjacka, klänning, tröja, t-shirt, jeans och ett linne. Jag tror det var allt. Men det får ni se på bilden sen.

Nu ska jag äta frukost,
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0